Reklama firmy z oświetleniem

Mnóstwo dużych sieci handlowych używało pylonów z podświetlanym logo firmy by nie tylko zareklamować się wśród lokalnych mieszkańców, ale również by zapewnić większą zauważalność swojego obiektu. Mniejsze firmy, a nawet i pojedyncze markety często powielały tą metodę reklamy, zwłaszcza przy obiektach o dużej przestrzeni.

Podświetlany pylon z logo firmy

pylon reklamowy podświetlanyJako że nasz obiekt był otwarty niedawno, a nie należeliśmy do żadnej dużej sieci handlowej, potrzebna nam była każda reklama, jaka tylko była dla nas dostępna. Z tego też powodu, postanowiliśmy iść śladem konkurencji i przed naszym sklepem zamontować właśnie taki pylon reklamowy podświetlany, który wskazywałby położenie sklepu i czynił go widocznym nawet z dużej odległości. Oczywiście, montaż takiego pylonu wymagał nadzoru budowlanego, gdyż nie mógł być on umieszczony gdziekolwiek. Musiał być on oddalony od wszelkich zabudowań co najmniej na swoją wysokość, by w razie jakiegokolwiek wypadku nie stanowić zagrożenia dla okolicznych mieszkańców. Pylony te jednak były bardzo ciężkie i wytrzymałe, zdecydowanie trudne do przewrócenia nawet po uderzeniu samochodu jadącego z dużą prędkością, a po odpowiednim zamocowaniu pylonu w ziemi, nie było możliwości by wystąpił jakikolwiek wypadek. Sam montaż był bardzo prosty, i mógł być wykonany niewielkim nakładem pracy zaledwie w kilka godzin.

Pylony te mogły być wyposażone w najróżniejsze rodzaje reklam, od standardowego i najczęściej spotykanego loga firmy, tablice informacyjne z godzinami otwarcia, czy nawet elektroniczne billboardy, jakie używane były przez niektóre sieci handlowe. Na nasze potrzeby wystarczał jednak pylon podstawowy z reklamą i bardzo dobrym oświetleniem, które czyniło owy pylon widoczny z dużej odległości, także w nocy.